Diet

Cold shower – Weight loss Tip of the week



Cold Shower weight loss tips as well as how it can effect your health. PrettyKeli's Weight Loss Program:

Check out:

If you liked this video, you might also like

Don't forget to Visit Women's health tips. Like how to lose weight, stay healthy and look beautiful!

Follow me on Twitter:

Become my friend on Facebook:
Don't become a friend just to become a stranger -__- lol

Please Subscribe to my channel:

You Are What You Eat!

27 Comments

27 Comments

  1. BIGT EatsChugsNReviews

    November 27, 2013 at 5:35 pm

    damn I love your titties ´╗┐

  2. BIGT EatsChugsNReviews

    April 2, 2014 at 2:04 am

    after watching this I kinda feel like sticking my face in them titties´╗┐

    • Tamaya Mickens

      April 3, 2014 at 12:20 am

      Smh

    • Patrick Barton

      June 13, 2014 at 3:35 am

      LMAO BIG T!!! Dude I felt like a cold shower after watching this. She is
      smokin hot!!

  3. ray hanes

    May 13, 2015 at 11:42 pm

    Damn. Soon as I clicked this video I get a text alert. Apparently it was
    Dime Time´╗┐

  4. I Am ViKz

    July 4, 2015 at 9:08 am

    Is a cold bath better or worse?´╗┐

  5. Homestuck Trash

    July 31, 2015 at 1:07 am

    i tried it once it felt good´╗┐

  6. Amir Williams

    August 9, 2015 at 6:50 pm

    I do it all the time now´╗┐

  7. Regina garland

    August 10, 2015 at 11:35 pm

    I turn on the warm and the cold at the highest then I start turning of the
    warm a little till it feels good because If I take a shower that’s to hot
    it’s makes me feel dizzy´╗┐

    • Nerysmarie Lowe

      September 2, 2016 at 10:07 pm

      Yeah same here xx

  8. Barb Craig

    September 19, 2015 at 7:41 pm

    I fucking love Cold showers´╗┐

  9. Haste h

    September 22, 2015 at 12:37 pm

    wtf your hot as and seem intelligent i got a new crush lool´╗┐

  10. Tina Johnson

    October 21, 2015 at 11:28 pm

    omg , you are so funny, new subbie´╗┐

  11. Annaliese Halgren

    November 5, 2015 at 6:13 pm

    I love it when weight loss videos are this short OvO :D´╗┐

    • Annaliese Halgren

      November 5, 2015 at 6:13 pm

      THIS IS MY #WIN

  12. Akerah Okagwu

    February 1, 2016 at 3:20 am

    When I told it omg I got in got out I was myself down with soap let the
    water hit my arm jump back let it hit my leg jump back lol´╗┐

  13. Nightbird

    February 7, 2016 at 3:09 pm

    What a wonderful video! I do have a question though and hope you might
    know the answer: For how long and how often would I have to take cold
    showers daily to lose the 1/2lb to 1lb of body fat daily I have heard is
    possible? Thank you!´╗┐

  14. fallingColors

    February 27, 2016 at 2:07 am

    i need a cold shower NOW´╗┐

  15. Alex Hernanandez

    August 4, 2016 at 9:13 am

    it was like the ice bucket challenge so cold´╗┐

  16. Cheyenne van den Berg

    September 15, 2016 at 1:26 pm

    love you so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!´╗┐

  17. Gemma Hanly

    October 8, 2016 at 9:39 pm

    thx for the tip I be sure to pass it on´╗┐

  18. VIRGIN Forever

    November 29, 2016 at 10:51 am

    I only subscribe because of the cold shower! nothing else!´╗┐

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

To Top